آشنایی با پژو 206 و ویژگی ها

آشنایی با پژو 206 و ویژگی ها

آیا با آپشن های پژو ۲۰۶ آشنایی دارید؟ آیا می دانید چه نوع آپشن هایی بر روی این خودرو وجود دارد؟ آیا می دانید آپشن های قابل نصب کردن بر روی خودروهای ۲۰۶ کدام است؟ آپشن های پژو ۲۰۶ اتومات متنوع و مختلف هستند و می‌ توان از آن ها به صورت دستی بر روی خودرو استفاده کرد. چون ۲۰۶ را می توانیم به عنوان یک خودروی کاملاً هوشمند معرفی کنیم که امکان نصب کردن آپشن های پژو ۲۰۶ اتومات را دارد. پژو ۲۰۶ از جمله پرفروش ترین خودروهای شرکت خودروسازی ایران خودرو است و این شرکت انواع خودروهای ۲۰۶ را در تیپ های ۲، ۳، ۵ و ۶ تولید و عرضه می کند. فول آپشن ترین آن ها نیز تیپ های ۵ و ۶ هستند. در این مقاله به بررسی آپشن های پژو ۲۰۶ اتومات می‌ پردازیم.

 

آپشن های ۲۰۶ تیپ ۲

آپشن های پژو ۲۰۶ اتومات تیپ ۲ کم تر از انواع دیگر تیپ ها هستند، با این وجود می‌ توان برخی از آپشن های جذاب و به روز را بر روی این خودروها نصب کرد که از آن جمله می توان به مانیتور تصویری اشاره کرد. برخی از این آپشن ها عبارت هستند از:

  1. مانیتور تصویری پژو ۲۰۶
  2. گرمکن های صندلی فابریک
  3. سنسورهای باران و نور فابریکی
  4. ساعت تایپ A و B فابریکی
  5. مانیتورهای فابریکی
  6. آینه های الکتروکرومیک
  7. آینه های تاشو بغلی برقی و اتوماتیک
  8. سنسورهای تنظیم باد لاستیک
  9. دوربین های ۳۶۰ درجه
  10. سانروف های فابریک

 

مانیتور تصویری

مانیتورهای تصویری پژو ۲۰۶ از جذاب ترین و پرکاربردترین آپشن ها بر روی انواع خودروها محسوب می شوند. نصب کردن مانیتور تصویری بر روی کلیه خودروهای ساخت داخل یا خارج وجود دارد و اگر شرکت تولید کننده این آپشن را بر روی خودرو نصب نکرده باشد، رانندگان به راحتی می‌ توانند مانیتور مورد نظر را تهیه و بر روی خودرو نصب کنند. مانیتورهای تصویری امکانات بسیار زیادی را در اختیار راننده قرار می دهد که از آن جمله می‌ توان به مسیریاب های آفلاین و آنلاین، امکان پخش کردن فیلم، ویدیو، صوت، انیمیشن های مختلف، امکان برخورداری از اینترنت، امکان استفاده کردن از گیرنده های دیجیتال و تلویزیون، امکان اتصال یافتن به بلوتوث جهت استفاده از دفترچه تلفن، پیام های داخل موبایل و هم چنین برقراری تماس بدون در دست گرفتن موبایل اشاره کرد.

 

کروز کنترل

سیستم تثبیت کننده سرعت یا همان کروز کنترل از آپشن‌ های پژو ۲۰۶ اتومات است که با نصب کردن آن می توانید سرعت خودرو خود را کنترل کرده، بدون آن که بر روی پدال گاز پای خودتان را فشار دهید. با نصب کردن کروز کنترل، خودرو می‌ تواند در سرعتی که انتخاب کرده‌ اید حرکت کند. نصب کردن این سیستم ها بر روی خودرو ۲۰۶ به تغییر دادن برنامه ECU در موتور خودرو نیازمند است. البته این کار به راحتی و با هزینه کمی انجام می شود. زیاد یا کم کردن سرعت با استفاده از دسته کروز و کنترل می تواند مصرف سوخت را کاهش دهد و رانندگی را آسان تر کند.

 

البته دقت داشته باشید که در انواع ۲۰۶ های دوگانه سوز و ۲۰۶ هایی که مجهز به پدال برقی نیستند، حتی با تغییر دادن برنامه های ECU و آمپر نمی توان کروز کنترل را برای آن ها نصب کرد.

 

سنسورهای باران و نور

از دیگر آپشن های پژو ۲۰۶ اتومات می توان به سنسور نور و باران اشاره کرد. برف پاک کن هوشمند به طور پیش فرض بر روی خودروهای ۲۰۶ تعبیه شده است که البته سرعت آن با سرعت خودرو تغییر پیدا می کند، اما آن چیزی که در سنسور باران وجود دارد این است که می‌ تواند سرعت برف پاک کن را با سرعت ماشین و سرعت باران تنظیم کند. سنسور نوری که بر روی برد قرار گرفته است با توجه به تاریک یا روشن شدن هوا قادر خواهد بود چراغ های خودرو را نیز خاموش یا روشن کند.

 

صفحه نمایشگر کامپیوتر

یکی دیگر از آپشن های پژو ۲۰۶ اتومات صفحه نمایشگر کامپیوتر سفر است. برای استفاده کردن و مشاهده آن باید حتما دیسیپلی نوع B با دیسیبپی نوع A در صفحه نمایشگر گرافیکی بر روی داشبورد خودرو تعویض شود. چون نوع B ابعاد بزرگ تری دارد. نصب و تعویض کردن آن کار آسانی است و به راحتی می توان این کار را انجام داد.

 

آپشن های پژو ۲۰۶ تیپ ۵

اگر به دنبال آشنایی با آپشن های پژو ۲۰۶ اتومات هستید در این قسمت ما می خواهیم آپشن های تیپ ۵ را به شما معرفی کنیم که عبارت هستند از:

  1. چراغ های همراهی کردن تا درب منزل جهت محیط های تاریک
  2. سیستم های ترمز ضد قفل
  3. تنظیم کردن سرعت برف پاک کن ها با سرعت برف و باران و سرعت خودرو
  4. دارای قفل مرکزی و هم چنین سوئیچ کنترل کردن از راه دور
  5. شیشه های بالابر برقی بر روی درب های جلو و عقب
  6. پخش کردن سی دی با قابلیت های کنترل کردن از پشت فرمان
  7. دارای قابلیت تنظیم کردن صندلی راننده
  8. مجهز به سیستم های ضد سرقت ایموبلایزر
  9. مجهز به بلندگو جهت درب های جلو و عقب
  10. مجهز به چراغ های مه شکن عقب و جلو اتومبیل
  11. مجهز به سیستم های تهویه کاملا اتومات
  12. مجهز به دماسنج بر روی داشبورد خودرو
  13. تنظیم کردن آینه برقی
  14. مجهز به تیونر جلو

 

سیستم کیلس استارتر

با نصب کردن سیستم کیلس استارتر شما قادر خواهید بود ضریب امنیت ماشین خودتان را تا حد بسیار زیادی بالا ببرید. در واقع با نصب کردن چنین سیستم هایی شما نوعی کارت هوشمند دارید که در صورت نزدیک شدن به ماشین درب های آن به طور خودکار باز شده و با دور شدن از آن نیز قفل می شود.

 

رادار نقطه کور

از دیگر آپشن های پژو ۲۰۶ اتومات نصب کردن رادار نقطه کور است که می تواند ایمنی خودرو را بالا ببرد. این آپشن جهت تشخیص دادن اجسام و دیگر موانع، کاهش دادن نقطه کور خودرو و غیره به شما کمک می کند.

 

جمع بندی

اگر طالب نصب کردن آپشن های مختلف برای خودروی خود هستید که خودرو به صورت پیش فرض فاقد آن است مانند مانیتور تصویری، می توانید به فروشگاه وینکا ایران مراجعه کنید. فروشگاه وینکا ایران نمایندگی محصولات وینکا و از جمله فروشگاه های بزرگ کشورمان است که انواع و اقسام مانیتورها و بسیاری از لوازم جانبی خودروها را به فروش می رساند. بنابراین جهت خرید مانیتورهای تصویری و دیگر آپشن های پژو ۲۰۶ اتومات می توانید از فروشگاه وینکا ایران کمک بگیرید. چون امروزه کمبود برخی از آپشن ها و تجهیزات جانبی مانند آینه الکتروکرومیک، کروز کنترل، کیلس استارتر و غیره بر روی خودروهای لوکس کاملاً مشاهده می شود و نمی توان از اهمیت بالای آن ها چشم پوشی کرد. بنابراین فروشگاه وینکا ایران در زمینه نصب کردن و فروش بسیاری از آپشن های خودرو از جمله آپشن های پژو ۲۰۶ اتومات مانند مانیتورهای تصویری، ردیاب ها، انواع گیرنده های دیجیتالی، کیلس استارتر، انواع دوربین ها و دیگر آپشن ها می تواند به شما کمک کند.

برچسب ها:

وینکا
29 اردیبهشت 1403
مقالات مرتبط
جدیدترین ها
لوازم جانبی